Infolinia Almatur  +48 42 637 11 22  pn-pt  godz.10-17

Kolonie i obozy letnie, wakacje 2025

kolonie i obozy
bezpieczne wakacje
KOLONIE I OBOZY OBOZY REKREACYJNE OBOZY PRZYGODOWE KONTAKT BLOG
menuKolonie i obozy
infoliniawyszukiwarka
Czego szukasz?
Obozy, kolonie
Wycieczki, wczasy, egzotyka, obozy studenckie
Kursy językowe
Wpisz czego szukasz...

Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy

wiek: 15-19 lat

Obozy i Kolonie Japonia

od 13999 zł Promocja

Termin:
22.01 - 31.01.2026

Wybierz termin i Rezerwuj

Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy
Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy
Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy
Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy
Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy
Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy

- Japonia - kraj kwitnącej wiśni,
- Tokio - miasto przyszłość,
- wyspa Odibba i Tęczowy Most,
- Góra Fudżi - symbol kraju i cel wypraw podróżników,
- Kamakura i Wielki Budda,
- Yokohama - największy port morski,
- Historyczne świątynie nowoczesne wieżowce,
- futurystyczne technologie i ogrody japońskie,
- atrakcje Joypolis,
- Manga, anime, cosplay,
- Sushi, ramen i karaoke.

Program
Wyprawa do Japonii
(15-19 lat)

1 dzień:
Zbiórka na lotnisku w Warszawie. Przelot do Japonii pod opieką kadry Almaturu.
2 dzień:
Przylot do Tokio. Przejazd do hotelu, zakwaterowanie oraz obiadokolacja w pobliżu hotelu. Odpoczynek po długim locie, pierwsza noc w japońskiej stolicy.
3 dzień:
Ruszamy na zwiedzanie fascynującego Tokio!
Zaczynamy od Tokyo Sky Tree. To najwyższa wieża telewizyjna na świecie, ma 634 metry wysokości. Z poziomu obserwacyjnego ogarniamy wzrokiem ciągnącą się po horyzont metropolię. Następnie jedziemy do dzielnicy – Harajuku. To ulubione miejsce młodych Japończyków pragnących pokazać swoje niecodzienne i ekstrawaganckie stroje.
Niedaleko znajduje się świątynia Meiji – jedna z najważniejszych w kraju. W parku Yojogi, obok świątyni odpoczniemy chwilę od miejskiego zgiełku. Spacer po słynnym centrum handlowym Shibuya 109 – ulubionym miejscu japońskiej młodzieży. Zajrzymy do markowego sklepu Nintendo Store. Chyba każdy raz w życiu miał styczność z kultowymi postaciami z japońskich gier. Kolacja.
4 dzień:
Wycieczka na wyspę Odaiba. To futurystyczna, sztucznie usypana wyspa blisko centrum Tokio. Na Odaibie znajdują się liczne atrakcje, w tym ogromne centra handlowe, takie jak Diver- City Tokyo Plaza, gdzie można zobaczyć słynny, gigantyczny posąg robota Gundam. Odwiedzimy tam między innymi TeamLab Borderless, interaktywne muzeum sztuki cyfrowej oraz Toyota Mega Web – miejsce, gdzie można podziwiać najnowsze modele samochodów i historyczne pojazdy. Inną atrakcją jest Miraikan, Narodowe Muzeum Nowoczesnej Nauki i Innowacji, które oferuje interaktywne wystawy dotyczące kosmosu, robotyki i przyszłości. Sushi lunch, podczas którego skomponujemy swoje własne sushi. Wieczorem wyjście do klubu karaoke, ulubionej rozrywki Japończyków.
5 dzień:
Wyjazd do dawnej stolicy Japonii – Kamakury. Część podróży odbędziemy słynnym superekspresem Shinkansenem. Zwiedzimy chram Hasedera, gdzie w otoczonej piękną przyrodą świątyni poczujemy atmosferę dawnej Japonii. Zobaczymy posąg Wielkiego Buddy, który jest symbolem tego miejsca. Lunch w Kamakurze. Po południu przejazd do Yokohamy, która jest największym portem morskim w Japonii. Spacer po rozległym China Town i dzielnicy portowej Minatomirai, gdzie będzie można zakupić pamiątki. Powrót do Tokio. Wieczór w rozświetlonej handlowo-rozrywkowej dzielnicy Ginza. Znajduje się tam m.in. zabytkowy budynek słynnego japońskiego teatru Kabuki.
6 dzień:
Zwiedzanie Tokio. Udajemy się do dzielnicy Asakusa, najstarszej dzielnicy Tokio, gdzie już w 628 r. zbudowano pierwszą świątynię buddyjską. Zwiedzanie świątyni Senso-ji. Spacer po pasażach Nakamise, pełnych sklepów z pamiątkami. Lunch. Warsztaty kreatywne: Uczestnicy spróbują swoich sił w tworzeniu mangi lub nauczą się japońskiej kaligrafii, co pozwoli im poznać tradycję artystyczną Japonii w nowoczesnym wydaniu. Nocleg.
7 dzień:
Wycieczka do Parku Narodowego Góry Fudżi. Fudżi to symbol i narodowa duma Japonii. Jest symbolem i świętością, a Japończycy darzą ją mistycznym uczuciem.
Wjazd na platformę widokową, położoną na zboczach wulkanu. Widać stąd często pokryty śniegiem, idealnie stożkowaty szczyt Fudżi. Przy dobrej pogodzie spacer ścieżką biegnącą po stokach wulkanu. Lunch. Powrót do Tokio.
8 dzień:
Park atrakcji Joypolis: Wizyta w nowoczesnym centrum gier VR, gdzie młodzież może doświadczyć interaktywnych gier wirtualnej rzeczywistości oraz rywalizacji w e-sporcie. Spacer po Shibuya: Czas wolny na zakupy w butikach oferujących najnowsze trendy modowe oraz wizyta w kultowych kawiarniach tematycznych z motywami anime i mangi. Kolacja pożegnalna w dzielnicy Shinjuku. Mnóstwo tu barów, restauracji i klubów. Tysiące kolorowych świateł rozświetla to miejsce. Dzielnica znana z największego na świecie dworca kolejowego, Shinjuku Station, przez który codziennie przewijają się miliony pasażerów. Nocleg.
9 dzień:
Ostatni dzień w jednym z największych miast świata. Znajdziecie się w Akihabara, określanej jako „Electric Town”. To mekka dla fanów elektroniki, mangi i anime. Znajdują się tu liczne sklepy z najnowszymi gadżetami japońskiej technologii. Akihabara jest też popularnym miejscem spotkań fanów mangi. Można tu znaleźć sklepy z figurkami, komiksami i kafejki tematyczne. Lunch. Przejazd na lotnisko w Tokio na lot powrotny do Polski.
10 dzień:
Przylot do Warszawy. Zakończenie fascynującej, wakacyjnej wyprawy.
Zakwaterowanie

Hotel o standardzie *** - (w ocenie biura, dokładna nazwa znana będzie bliżej terminu obozu)
Położenie: w centrum Tokio
Pokoje: 2,3 osobowe z prywatnymi łazienkami w pokojach, klimatyzacją, TV, Wi-fi

Świadczenia

Zakwaterowanie: 7 noclegów,
Wyżywienie: dwa posiłki dziennie. 7 śniadań w hotelu w formie bufetu, pozostałe posiłki w barach, restauracjach - wg programu,
Transport: przelot na trasie Warszawa - Tokio – Warszawa. (możliwy przelot z przesiadką). Na terenie Japonii - pociągi, bus, komunikacja miejska.
Rodzic/opiekun prawny zobowiązany jest do odebrania dziecka z lotniska.
Rozkład lotu może ulec zmianie, ostateczne potwierdzenie godzin lotu zostanie wysłane e-mailem na ok. 7 dni przed datą wylotu.
Bagaż: rejestrowany do 23 kg (1 sztuka), podręczny do 5 kg.
Ubezpieczenie: Signal Iduna TU S.A.
- koszty leczenia (KL) - suma ubezpieczenia - 60.000 EUR (w tym choroby przewlekłe)
- następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW) -suma ubezpieczenia - 15.000 PLN
- bagaż podróżny - suma ubezpieczenia - 1.000 PLN (w tym sprzęt sportowy)
- klauzula ubezpieczenia wyjazdów zorganizowanych dzieci i młodzieży - 1.000 EUR
Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy - 30 PLN
Opieka pilota i wychowawców. Realizacja programu.

Informacje praktyczne
- Do przekroczenia granic konieczny jest ważny paszport.
- Zalecane kieszonkowe: 45 000 JPY (ok. 350 USD)..
- Czas w Japonii: czas polski + 8 godz.
- W Japonii używane są gniazdka elektryczne typu A lub typu B (dwa płaskie otwory), a napięcie wynosi 100 V. Przed podróżą lub na miejscu należy zaopatrzyć się w adapter.
- Prosimy pamiętać o zabraniu wypełnionej i wydrukowanej karty kwalifikacyjnej oraz o podpisaniu bagażu.

Informacje wizowo-paszportowe:
Dane paszportowe wymagane do realizacji imprezy należy wpisać do elektronicznego formularza danych dodatkowych. Link do formularza – dla wszystkich rezerwacji stałych - będzie wysłany automatycznie na adres e-mail klienta wpisany w rezerwacji. Brak wymaganych danych paszportowych i osobowych lub ich niezgodność z paszportem zabieranym na wyprawę, może spowodować dodatkowe koszty związane z realizacją imprezy turystycznej lub w ostateczności uniemożliwić uczestnictwo w zarezerwowanej imprezie. Wymagany paszport, ważny min. 6 miesięcy od daty zakończenia imprezy. Przy wjeździe do Japonii w celu turystycznym obywatele Polski nie potrzebują wiz, o ile pobyt trwa nie dłużej niż 90 dni.

Informacje o cenie

Cena podstawowa nie zawiera:
- obowiązkowej dopłaty na realizację programu 300 USD (płatne gotówką pilotowi/ kierownikowi grupy),
- dodatkowych posiłków i napojów,
- innych kosztów i atrakcji nie ujętych w ofercie,
- dopłat do nadbagażu,
- dodatkowych ubezpieczeń.

Rekomendujemy wykupienie ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży oraz ubezpieczenia kosztów przerwania imprezy turystycznej, które w określonych w warunkach ubezpieczenia sytuacjach, umożliwią odzyskanie części lub całości wniesionej kwoty.

» Warunki uczestnictwa i Informacje dodatkowe     » Warunki promocji     » OWU Signal Iduna     » Obowiązek informacyjny    

Terminy i ceny:   Japonia - wyprawa do Japonii - wylot z Warszawy   (skrót: JAPONIA WYPRAWA DO JAPONII 2026 PAX WG PROGRAMU)
22.01 - 31.01.2026
 10 dni / KJZT0122
14999 zł   13999 zł Promocja
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 13999 zł
Rezerwuj

kod imprezy: KJZT~JAPONIA_WYPRAWA_DO_JAPONII_2026_PAX_WG_PROGRAMU

Warto wiedzieć

Anime to japoński skrót, wywodzący się z angielskiego słowa animation. Anime oznacza w Japonii filmy i seriale animowane, stworzone przy pomocy specyficznego stylu graficznego, wzorowane na japońskich komiksach (manga). Anime to duży dział wschodniej kultury i popkultury, który ma wielu oddanych fanów na całym świecie, w tym także w Polsce.

Manga to japoński komiks, narysowany specyficzną kreską, definiującą styl mangi. Komiks drukowany jest najczęściej w czerni i bieli. W kadrach rysunkowych dominuje kreska konturowa, a bohaterowie często mają wchodnie rysy twarzy i duże oczy. Na podstawie stylu manga tworzone są filmy animowane zwane anime.




Kolonie i obozy dla dzieci
BPiT Almatur Łódź sp. z o.o.
90-417 Łódź, ul. Piotrkowska 59
tel. (42) 637 11 22
mail: lodz@almatur.pl
Nasze kolonie i obozy rekreacyjne, kolonie integracyjne odbywają się nad morzem, w górach, w miastach i nad jeziorami. Choć większość naszych propozycji skupia się wokół aktywnego spędzania czasu, jak np. kolonie żeglarskie, sportowe, kolonie windsurfingowe czy taneczne, nie brakuje tutaj również innych ciekawych opcji jak np. kolonie tematyczne. Proponujemy kolonie artystyczne - w sam dla kreatywnych dusz, które pragną poszerzać horyzonty, kolonie detektywistyczne, na których można poczuć się niczym Sherlock Holmes, a także rozmaite obozy fotograficzne, jeździeckie, deskorolkowe, przygodowe, kolonie militarne, obozy i kolonie aktywne, paintballowe czy survivalowe.